2020. január 17., péntek

Amy Plum-Álomcsapda

Szkeptikusan álltam neki a könyvnek, de be kell látnom, hogy teljesen bedarált. Mire feleszméltem, már a folytatást faltam, egyszerűen annyira remek volt, hogy nem lehetett letenni. :)

Hét fiatal tini, bár idegenek egyvalami közös bennük. Álmatlanságban szenvednek. Egy forradalmian új kísérletben vesznek részt, melynek célja, hogy az agyat megtanítsák a normális alvási fázisokra. Gyenge elektromos áramot vezetnek az agyukba ezzel stimulálva a megfelelő részeket. Ám egy nem várt földrengés áramkimaradást okoz közvetlenül a kísérlet megkezdése után. A tinik kómába esnek és egy olyan világban csöppennek, amit ők is alig hisznek el. Valahogy összekapcsolódtak és most sorban élik át egymás legrémesebb rémálmait... Időközben egy rettenetes felfedezést tesznek, aki az álomvilágban meghal, az a valóságban is halott lesz. Az orvosok erről nem sejtenek semmit, de próbálják kihozni őket a kómából....


Hiába tiniknek való horror könyv, szerintem a felnőtteknél is simán megállja a helyét, nálam biztosan, én élveztem minden sorát! :)
Folytatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése