2024. szeptember 18., szerda

Rebecca Yarros-Negyedik szárny-Negyedik szárny1.

Őszintén, halogattam ennek a könyvnek az olvasását. Nagyon sok jót hallottam és olvastam róla. Annyira szerettem volna, hogy egy könyv végre igazán beszippantson, az az igazi feeling, amikor még hajnalban sem tudom letenni és külvilágot kizárva csak a történet létezzen. Jelentem ez a könyv AZ! Hihetetlen, és szinte írni is alig lehet róla, mert ezt az élményt valóban át kell élni.
 

Violet Sorrengail születésétől fogva írnoknak készült, de tábornok anyja teljesen más szerepet szán neki. Be kell lépnie a több száz jelölt közé, akik végül, ha túlélik a próbákat és kiválasztja egy sárkány, lovas lehet. A sárkánylovasokra most még nagyobb szükség van, mint valaha, hiszen Navarre királyságát háború fenyegeti. Violet hátrányból indul, hiszen nincs olyan erős és edzett, mint a többi jelölt, de ravasz és helyén van az esze. Rengeteg ellenséget szerez az iskolában, mert a tábornok lánya, és elesettsége miatt gyengíti az egységet is. Köztük van Xaden is, a lázadók gyereke, a leghatalmasabb szárnyvezér. Violet mindent megtesz, hogy életben maradjon a Basgiath Hadi Iskolában, és eltökélte, hogy igazi sárkánylovas lesz belőle...

Ez a könyv szerelem volt az első oldaltól kezdve és most bajban vagyok. Már a polcomon a második rész, de ha elolvasom, akkor januárig sokat kell várni, mert akkor jelenik meg a harmadik rész. Lehet, hogy most várok egy-két hónapot és akkor kezdem el a második részt, melynek címe:

Vasláng


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése