2019. augusztus 17., szombat

Charles Martin-A szív kútja

Az eleje nagyon nehezen indult be és nem is nagyon értettem ezt a sok pontozást a könyv iránt, azután történ valami és már csak azt vettem észre, hogy nekem is potyognak a könnyeim és teljesen bedarált a történet. Nem nagyon műfajom ez a stílus, de adtam neki egy esélyt most ezzel a könyvvel és nem bántam meg! Nagyon sokat lehet belőle tanulni és végre egy életszagú történet! Imádtam!

Charlie Finn sok rossz dolgot elkövetett már életében. Igazi rossz fiú, aki kamaszkora óta egyedül van és csak az éles eszének köszönheti, hogy boldogul és nem is olyan rosszul. A Harvardon végzett pénzügyi szakon és meg is találta a pénzügyi világban a helyét, bár nem mindig játszott tisztességesen. Miután kiszállt a mókuskerékből egy kis szigeten próbál új életet kezdeni Miami-tól nem messze, ám ott is hamar veszélyes ügyletekbe keveredik. Szereti a veszélyes játékot, ám egy nap súlyos árat kell érte fizetnie. Közép-Amerikába kell utaznia, hogy az üzlettársa fiát felkutassa. Útközben pedig olyan emberekkel találkozik, akik felnyitják a szemét és, kinyitják a szívét. Megtanítják az alázatra, a szeretetre és arra, hogy bármikor újrakezdhetjük az életben, mert soha nincs késő...

Nem minden a sok pénz. A vidéki emberek, akik két kezükkel keresik meg a napi betevőjüket sokkal boldogabbak, minta a nagyvárosokban ülő üzletemberek, akik csak a pénzt hajkurásszák.
Az egyszerű élet maga a boldogság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése