2019. augusztus 12., hétfő

Elizabeth Haynes-A lélek legsötétje

Nehéz, mert sokat vártam ettől a könyvtől, de nem tudnám azt mondta tiszta szívvel, hogy milyen remek volt. Nagyon jó értékeléseket kapott és valóban egy nagyon jó könyv, de szerintem túlzás a majdnem 100%-os értékelés. Néhol nekem megakadt és egy kicsit abszurd volt, hogy -spoiler- a főhősnő retteg és mindent megtesz a rögeszmés viselkedésével annak érdekében, hogy biztonságban legyen, holott még nem áll fenn veszély. Amikor valóban kezd bekövetkezni amitől retteg, akkor már nem olyan alapos.... A karakterek meg..., a barátság nem ilyen... Na de, hogy jót is írjak, mert amúgy eltekintve ezektől a dolgoktól valóban élvezhető volt a könyv és sajnos a témája nagyon is mindennapi jelenség. A családon belüli erőszak folyamatait nagyon szépen leírja és ábrázolja, hogy bár kívülről úgy látjuk, hogy bármikor kiszállhat valaki, nem biztos, hogy az ilyen egyszerű.

A történet két idősíkban játszódik. Megismerjük Catherine  jelenlegi életét. Kényszerbeteg, folyamatos feszültségben van és soha nem érzi magát biztonságban. A másik idősíkban megismerjük a régi életét, amikor még felszabadult volt, vidám és boldog és a sors összehozza  Lee-vel, a jóképű, udvarias és a mindig kifogástalanul viselkedő férfival és az élete lassan, de biztosan pokollá változik...

Izgalmas könyv volt, összességében nem bántam meg, hogy elolvastam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése