2020. február 21., péntek

Sarah A. Denzil-A néma gyermek

Én egy nap alatt kiolvastam. Sok kritikát olvastam róla, amelyek nagyon lehúzták a könyvet, de szerintem nem volt ez olyan rossz. Az igaz, hogy lassú a félépítése de érdekes és csavaros a történet.

Emma egy fiatal anyuka, akinek a hat éves kisfia csupa energia és elevenség. Egy meglehetősen kemény esőzés köszönt kisvárosukra, ami az Ouse-folyót teljesen kihozza a medréből és eláraszt mindent. A kisfiú elcsatangol az iskolából és már csak a piros kis kabátját találják meg a folyóban... Emmát teljesen lesújtja a gyász.

Tíz évvel később rendeződik az élete. Új férje oldalán éppen kisbabát vár és hamarosan szülni fog, amikor kap egy hívást a rendőrfelügyelőtől, hogy megtalálták a fiát, akit már rég halottnak hitt. Hol volt tíz évig és ki vitte el? Ebben a kisvárosban mindenki ismer mindenkit, tehát valaki olyan tehette, akit ő is közelről ismer...Aiden a kisfiú olyan traumákon ment keresztül, melynek során nem beszél, tehát rajtuk a sor, hogy kiderítsék ki tehette vele ezeket a szörnyűségeket.

Számomra kellemes kikapcsolódást nyújtott a könyv, érdemes elolvasni!

1 megjegyzés:

  1. Nem olvastam még,de nagyon érdekel a leírásod alapján 👌 felkerült a listámra 😅

    VálaszTörlés