2020. március 2., hétfő

Kimberley Freeman-Csillagok az óceán felett

Bevallom féltem ettől a könyvtől egy kicsit. Az olyan történetek, amik az 1800-as években játszódnak nem mindig jönnek be nekem, de hatalmasat csalódtam pozitívan! Egy nap és fél éjszaka befaltam az egészet és olvastam volna még, annyira magával ragadott a történet.

Két szálon fut a cselekmény, a jelenben és az 1800-as évek végén. Agnes tizenkilenc éves és most már elég nagy, hogy elhagyhatja a az észak-angliai lelencházat. Megtudja,hogy amikor babakorában beadták vele volt egy különleges gomb is, ami egy egyszarvút ábrázolt. Emlékezett rá, hogy látta már ezt a gombot egy kabátkán egy gazdag hölgyön, akit úgy hívnak Genevieve Breckby. Elhatározza, hogy felkeresi a nőt, kerüljön bármibe is, hisz nagy valószínűséggel ő az édesanyja. A nyomok Londonba vezetnek és innentől kezdve megkezdődik Agnes vadabbnál vadabb kalandjai. Olyan helyekre eljut míg követi édesanyja nyomait, amiről még maga sem álmodott...Végül Ausztráliában köt ki...
Eközben a jelenben Victoria beteg édesanyjához jön látogatóba. Sajnos az asszony egyre jobban kezdi elveszíteni az emlékezetét, pedig egykor ragyogó történelem professzor volt. Victoria segít elrendezni az édesanyja irodáját és a papírjai között ráakad egy nagyon érdekes hosszú levélre...


Bravúrosan megírt családregény, csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése