2020. május 10., vasárnap

Colleen Hoover-November 9.

Ez a könyv tipikusan az a fajta, amit az ember elkezd olvasni és egyszerűen nem tudja letenni. Én is így jártam vele. Eleinte még szkeptikus voltam, hogy mi is lesz ebből, de szerencsére nem lett az a nyálas csöpögős szerelmi történet. Helyette egy igen érdekes sztori kerekedett ki belőle, nem olvastam még hasonlót, nekem nagyon tetszett.

Fallon különös körülmények között megismerkedik Bennel az íróval. Ekkor tizennyolc évesek. A lány éppen az ország másik felére költözik még aznap este indul, a fiú pedig a nagy regénye írása előtt áll. November 9-e van és megfogadják, hogy bár nagyon nehéz elengedniük egymást jövőre ugyanott, ugyanezen a napon találkoznak és elmesélik mi történt a másikkal, hogy halad álmai teljesítésében. Ezt öt évig szándékozik csinálni. Addigra már huszonhárom évesek lesznek és ha még mindig egymásnak szánja őket a sors, akkor elkezdik a kapcsolatot. Addig pedig van idejük mind a kettőjüknek megvalósítani a nagy álmát. Nem is gondolják milyen nehéz is lesz és mennyi fordulatot sodor eléjük az élet...

Fantasztikusan megírt történet és karakterek, én imádtam olvasni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése