2020. június 7., vasárnap

Jane Corry-Csak egy pillanat

Végig nagyon izgalmas volt a történet és nekem tetszett a befejezés is. Igaz, hogy két szálon fut a cselekmény, de ha nem adjuk fel akkor a csattanó garantált és fantasztikus.

Ellie gyerekkora nem volt könnyű és egy szörnyű baleset is történt a múltjában, amit azóta sem tud feldolgozni. Férjével nem a legjobb a viszonya, de próbálja összetartani a családját, már a kis unokája miatt is, akit rajongásig imád. Egy nap csúnyán összevesznek a férjével és csak egy pillanatra veszi le a szemét a kisfiúról...

Jo hajléktalan megtört nő, aki menekül valami elöl. Az utcán bolyong és úgy érzi sehol nincs biztonságban. Néha összeakad pár emberrel akik kedvesek vele, de ő sem tud sokáig a múltja elöl elmenekülni...

Nekem nagyon tetszett a közös szál, sokat törtem a fejem vajon mi lehet, de erre még én sem számítottam. Csak ajánlani tudom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése