2020. június 21., vasárnap

E. K. Blair-Bang

A Fekete Lótusz sorozat első része. Bevallom sokáig rakosgattam a könyvet, mire rászántam magam, mert teljesen mást hittem, mint amiről szólt. Egy újabb romantikus-erotikus könyvet gondoltam, erre pedig egy fantasztikusan megírt fordulatos és kőkemény történetet kaptam, ami bosszúról, gyermekbántalmazásról és megbocsátásról szól.

Nina egy gyönyörű fiatal nő, aki pazar életet él gazdag és sármos férjével, aki teljesen odáig van érte. Megvan mindene és élhetné is a gondtalan nők világát, ám a történet nem ilyen egyszerű. Mocskos és borzalmas dolgokat rejteget a múltjában, amiről csak a mostohatestvére tud és Pike segít neki, hogy a bosszúja garantáltan édes legyen.

A befejezésnél konkrétan leesett az állam! Jöhet a folytatás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése