2020. július 26., vasárnap

Saul Austerlitz-A Jóbarátok-generáció

Nagyon nagy Jóbarátok rajongó vagyok, így már alig vártam, hogy ezt a könyvet elolvashassam. Minden új információra, kulisszatitokra ki vagyok éhezve ezzel kapcsolatban, pedig már így is rengeteget olvastam utána a sorozatnak. El kell, hogy mondjam, egy picit csalódtam. Nem nagyon tudtunk meg a könyvből új dolgokat.

Saul Austerlitz megpróbál utána járni, mi lehet a titka ennek a sorozatnak, hogy még ennyi év után is rengeteg nézőt, fiatalt-időset szögez oda a képernyő elé. Bepillantást nyerünk a színfalak mögé, hogyan készültek el az egyes epizódok, hogyan zajlott a szereplőválogatás, hogyan folyt az írói munka, milyen problémákkal kellett megküzdeniük a készítőknek stb. Végigvezet minket a tíz évadon keresztül és feleleveníti a jelentősebb epizódokat is.

Egy igazi rajongónak keveset ad ez a könyv, de aki nem olyan nagy fan megtudhat belőle pér érdekességet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése