2020. október 8., csütörtök

Lucinda Riley-Holdnővér

A hét nővér sorozat ötödik része. Ez nekem egy picit más volt, mint a többi, kicsit befogadóbbnak kellett lenni ezzel a történettel kapcsolatban. Nem volt rossz, csak a többihez képest ez volt eddig nekem a leggyengébb.  

Tiggy vadvédelmi tanácsadóként kezdi meg munkáját a gyönyörű Kinnaird-birtokon a Skót-felföldön. A birtok tulajdonosával Charlie-val nagyon jó kijönnek, bár felesége és gyermeke van. Egy súlyos incidens után úgy dönt, hogy követi a birtokon élő vén cigány jóslását és elindul megkeresni a családját Spanyolországban. A sacramentoi barlangi lakásokban megtalálja Angelinát aki szintén látói képességekkel van megáldva és elmeséli neki, honnan származik és mi történt a családjával... 

Egyre több titokra derül közben fény és már nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a sorozat vége. A következő rész Electra története a Napnővér.

1 megjegyzés:

  1. A többihez képest ez nekem is gyengébb volt,kicsit szenvedtem vele. 🙂

    VálaszTörlés