2021. február 21., vasárnap

Julia Quinn-A herceg és én-A Bridgerton család 1.

Igen, engem is elkapott a Bridgerton láz. Netflixen láttam a sorozatot és teljesen magával ragadott. Nem volt kérdés, hogy akkor könyv formájában is el fogom olvasni. A sorozat kilenc részből áll, az első rész a Herceg és én, amit a Netflix is feldolgozott. Van pár eltérés, de ez megszokott és nem is volt annyira zavaró.


Londonban elkezdődött a báli szezon és Daphne Bridgerton férjet szeretne és családot, csak sajnos udvarlója alig akad. Pedig megvan benne minden, ami kell, okos, szép és szellemes. A kérőit inkább a bátyai riasztják el sorban.

Simon Basset, aki nemrég tért vissza Londonba utazásaiból igen kapós vőlegény. Hercegi címet visel és nem mellesleg igen vonzó férfi is, de nem akar nősülni! Soha! Simont nem hagyják békén az anyák és lányaik, ezért furcsa tervet találnak ki Daphne-val. Eljátsszák, hogy vonzódnak egymáshoz, mert így mindenki jól jár. Daphne újra vonzó lesz a kérők számára, Simont pedig békén hagyják, csak egyvalamire nem gondoltak. Mi van akkor ha elkezdenek igazából vonzódni egymáshoz?

Nekem nagyon tetszett könyvben is! A következő rész: A vikomt, aki engem szeretett. 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése