2021. december 31., péntek

Julia Quinn-És boldogan éltek-A Bridgerton család 9.

A nyolc részt követően a rajongókban maradtak kérdések a Bridgerton családdal kapcsolatban, így az írónő minden könyvhöz írt egy második befejezést, ami minden kérdésünkre választ ad. 


Az előző részekről:

https://olvasnielmeny.blogspot.com/2021/12/julia-quinn-eskuvo-lesz-bridgerton.html
 

Nagyon megható volt olvasni és feleleveníteni újra a történeteket. Bennem egy kérdés maradt nyitott nagyon. Ugye kiderül, hogy ki Lady Whistledown, de azután a többi részekben erről nincs szó és hiányoltam, hogy mit szólnak hozzá egyes emberek. Ebben a könyvben választ kaptam rá és még sok más kérdésemre is. Aki olvasta az összes részt, annak nagyon szórakoztató lesz ez a könyv, aki nem olvasta a sorozatot az sajnos nem fogja érteni ezeket a második lezárásokat.

Összességében nekem nagyon tetszett A Bridgerton család. Élveztem olvasni az összes testvér történetét. Én is, mint sokan mások a Netflixen láttam az első évadot és annyira magával ragadott, hogy kíváncsi voltam a többi részre is. Hamarosan kijön a második rész is sorozatban és alig várom, hogy lássam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése