2021. december 10., péntek

Gillian Flynn-Holtodiglan

Régóta halogatom a könyv olvasását. Konkrétan nem tudok rá magyarázatot adni mi ennek az oka. Egyik nap láttam a filmből egy részletet és elhatároztam, hogy itt az ideje elolvasnom végre. Még mindig próbálom megemészteni és feldolgozni. Nagyon tetszett, de közben utáltam is.  
 

Nick és Amy Dunne tökéletes házasságban élnek és az ötödik évfordulójukra készülnek. Romantikus reggelit készítenek és azután mindenki megy a saját dolgára. Nick később egy telefonhívást kap a szomszédjától, hogy valami nincs rendben a házuk körül... A férfi hazasiet és a feleségét nem találja otthon. A házban dulakodás nyomai és Amy eltűnik. A rendőrség beleássa magát a nyomozásba és egyre furcsább dolgok derülnek ki. A házasságuk nem is volt olyan tökéletes és a gyanú egyre jobban a férjre terelődik. Nick kitart az ártatlansága mellett, de ekkor előkerül Amy naplója, ami mindent megváltoztat...


A vége nem tetszett, nagyon nem, de mindenki döntse el maga. A történet remek és engem vitt magával. A filmre is kíváncsi vagyok, most már megnézem azt is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése