2022. augusztus 2., kedd

Stephanie Garber-Caraval

A Caraval világa most már engem is beszippantott. Nagyon sokáig húztam ennek a könyvnek az elolvasását, mert az hittem valami nagyon elvont misztikus dolog lesz, de ez határozottan felülmúlta minden elképzelésem. Imádtam és alig várom, hogy a trilógia következő részét a kezembe vegyem. 

A Dragna nővérek egy kicsi szigeten élnek apjuk zsarnoksága alatt. Tella és nővére Scarlett nem lát esélyt arra, hogy megszabaduljanak az elnyomás alól. Réges rég a nagyanyjuk mesélt nekik egy játékról, amit évente egyszer rendeznek. A Caraval... Legend a Caraval mestere olyan varázslatokkal itatja át játékait, hogy senki nem tudja eldönteni mi a valóság és mi a játék. A Caraval idei játékát a hozzájuk közel eső szigeten rendezik és aki megnyeri, annak teljesítik egy kívánságát. Egyik nap a lányok meghívót kapnak a Caravalra és ezután már semmi nem lesz ugyanolyan... De nem szabad elfelejteni a legfontosabb szabályt! Bármi történik ez csak egy játék...


A történet hihetetlen és én is teljesen belevesztem a Caraval világába és nem tudtam eldönteni ki kivel van és mi a valóság! A következő rész címe: Legendary
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése