2022. augusztus 30., kedd

Rebecca Donovan-Elakadó lélegzet-Csak lélegezz! 1.

Csak lélegezz! trilógia első része és hatalmas szerelem nekem eddig. Teljesen rabul ejtett és nem enged, alig várom a folytatást! Egyrészt útáltam olvasni ennyi szörnyűséget és bántást, másrészt imádtam, ahogy a szerelmi szál teljesen elvarázsol.


Emma egy tipikus tini lány kívülről. Ám amikor hazamegy, akkor néha teljesen elszabadul a pokol. Az édesapja kicsi korában autóbalesetben meghalt, az anyja pedig képtelen volt tovább nevelni, így a nagynénjéhez és a nagybátyjához került, ahol a nénikéje, Carol nem volt elragadtatva attól, hogy be kellett fogadniuk. Napról- napra érezteti a lánnyal, hogy ő egy senki és sokszor fizikailag is bántalmazza. Emma próbálja takargatni a sérüléseit és túlélni ezt a kis időt, mert a terve, hogy főiskolára megy és végre szabad lesz, de addig valahogy ki kell tartania. Sara, a legjobb barátnője, próbálja megkönnyíteni az életét, de a sok szabály megköti a kezüket. Ám ekkor egy új srác jön az iskolába Evan és minden felborul...


Faltam az oldalakat és alig vártam mi lesz a vége a családjával kapcsolatban, de erre nem számítottam, így hamarosan el kell kezdenem a folytatást! 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése