2022. szeptember 3., szombat

Sarah J. Maas-Üvegtrón-Üvegtrón 1.

Nagyon sokáig halogattam ennek a sorozatnak az elkezdését, mert ez a műfaj /fantasy-ifjúsági/ nem az én világom, de be kell vallanom, hogy a történet teljesen elvarázsolt. Nagyon másra számítottam, de kellemesen csalódtam! A sorozat hét részes és van plusz egy előzményrész. 


Távolvég munkatáborában egy tizennyolc éves lány életfogytiglani rabszolgaságát tölti. Celaena gyönyörű és fiatal és a leghalálosabb orgyilkos az egész világon. Kiváló mesterei a gyilkolás művészetére képezték ki és ő volt a legtehetségesebb a szakmájában. Ám egy nap elfogták és száműzték a sóbányákba. 
Egy nap különös látogatója érkezik. Westfall kapitány a koronaherceg testőre meglepő ajánlatot tesz neki. Egy bajnokságot rendeznek, ahol az ország legfélelmetesebb gyilkosai és tolvajai vesznek rész. Erőpróba elé állítják őket és a végén csak egy marad, aki visszanyeri a szabadságát. Persze miután pár évig szolgálta a királyt, mint orgyilkos. Celaena nem habozik és belevág a veszélyes versenybe, mert tudja, még egy évet nem bír ki ebben a szörnyű haláltáborban...


Azt olvastam, hogy ahogy halad előre a sorozat, egyre jobb és jobb lesz a történet. Alig várom a folytatást, a következő rész címe: Éjkorona. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése