2022. december 17., szombat

Jennifer Niven-Veled minden hely ragyogó


Bevallom, hogy az elején nekem egyáltalán nem tetszett és nem értettem, hogy kapott ez a könyv ilyen magas értékelést, de ahogy haladtam az olvasással egyszer csak azt vettem észre, hogy nem tudom letenni és teljesen kifacsart lelkileg. Az utolsó oldalakat nem tudtam sírás nélkül végigolvasni.


Violet elkeseredésében nem talál más megoldást, mint hogy véget vessen az életének. Felmegy a suli óratornyába és elhatározza, hogy leugrik. A párkányon azonban nincs egyedül. Ott ez a fiú, akit Theo-nak hívnak, vagy a lökött Theo-nak, vagy a nyominak és lebeszéli az ugrásról...Közelebbről is megismerkedik a fiúval és nem teljesen tiszta, hogy végül ki ment meg kit. Elmesélik egymásnak szívfacsaró történetüket és remélik, hogy Happy End lesz a vége...


A könyvből film is készült, ami a Netflixen megtalálható.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése