2023. február 4., szombat

Matthew Perry-Jóbarátok, szerelmek és az a Rettenet

Nagyon-nagy Jóbarátok rajongó vagyok és alig vártam, hogy a kezembe vegyem Matthew Perry könyvét. Imádtam Chandler-ként és nagyon kíváncsi voltam, ő hogy élte meg ennek a fantasztikus sorozatnak a sikerét.


Már olvashattuk korábban is, hogy nincs teljesen rendben egészségügyileg, de erre nem számítottam. Kendőzetlen őszinteséggel meséli el, hogy éveken át rabja volt a különböző szereknek és az alkoholnak. Már egész fiatalon elkezdte az ivást, majd a drogokat. A sorozat alatt mindig próbálta összekapni magát, de mint írja, meg lehet állapítani mikor ivott, mert akkor fel volt fújódva és mikor cuccozott, mert akkor meg le volt soványodva. Megdöbbentő volt olvasni, hogy amíg minket nevetettet, addig ő a poklok poklát élte át. 


Nagyon szurkolok neki, hogy megtalálja a helyét a világban és egészséges maradjon. Nagyon sokat tanultam ebből a könyvből és szívből ajánlom mindenkinek!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése