2023. április 10., hétfő

Stephanie Perkins-Valaki van a házadban

A könyv a régi tini horrorokat idézi fel számomra. Amikor olvastam olyan érzésem volt, mintha a Sikolyt, vagy a Tudom mit tettél tavaly nyáron című filmeket néztem volna. Nem volt rossz, de nem mondanám, hogy izgalmamban, félelmemben lerágtam volna a tíz körmöm. 


Egy nebraskai kisváros középiskolájában szörnyű tragédia történik, egy ígéretes és népszerű fiatal lányt holtan találnak. Hidegvérrel elvágták a torkát és a szeme helyére egy x-et karcoltak. Mindenki megrendül a kisvárosban, de még magukhoz sem tértek és már a következő áldozatot gyászolják aki az iskolai focicsapat sztárja. Őt megskalpolták és pépet csináltak az agyából.. Makani, a különc lány, aki nemrég költözött a városba, barátaival megpróbálja kitalálni, hogy a gyilkos milyen séma alapján választ áldozatot. Ő is, mint a többi áldozat furcsa dolgokat vesz  észre a házban. Tárgyak, amik máshova kerültek, kihúzott fiókok...


A Netflix megfilmesítette a könyvet, bár én még nem láttam. Aki szereti a tini horrorokat, azoknak igazi csemege lesz, mert hozza ennek a hangulatát.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése