2023. október 5., csütörtök

Sarah J. Maas-Tüskék és rózsák udvara-Tüskék és rózsák udvara 1.

Az Üvegtrón sorozatot már olvastam az írónőtől és azt egyszerűen imádtam, pedig nekem nem jönnek be az ilyen fantasy témájú könyvek. Állítólag ez a sorozat sokkal jobb, szóval nagyon kíváncsi vagyok.


Feyre és családja nagyon elszegényedett, miután elvesztették mindenüket. Édesanyja meghalt, édesapja pedig rokkant, két nővérére pedig nem számíthat, így rá hárul a feladat, hogy a közeli erdőbe járjon vadászni, hogy legyen mit enniük. Egyik nap egy természetfeletti farkassal találkozik és nem haboz megölni, ám ezzel tudta nélkül egy olyan folyamatot indít el, ami az egész életét megváltoztatja. A szegényes viskójukban egy másik szörnyeteg jelenik meg és követeli a vadászt, aki megölte a barátját. Jóvátétel gyanánt elhurcolja Feyre-t a birodalmába, ahol kiderül, hogy ő valójában egy főtündér... 

Tamlin és Feyre egyre jobban megismeri egymást és a gyűlölet lassan átfordul perzselő szenvedéllyé. Ám ezt a világot egy halálos veszély fenyegeti és ha nem jönnek rá a megoldásra, akkor nemcsak a tündérvilág, de az embervilág is elpusztul...


Engem már az első rész is megnyert magának. Nagyon szerettem a hangulatát, az egész gyönyörű felépített világot és alig várom a következő részt, melynek címe: 

Köd és harag udvara
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése