2024. március 30., szombat

Stephanie Garber-Volt egyszer egy összetört szív-Volt egyszer egy összetört szív 1.

Van egy jó hírem azok számára, akik szerették a Caraval trilógiát, ugyanis ez a könyv a Szívek Hercegének spin-off-ja. Én nagyon szerettem a karakterét és örülök neki, hogy részletesebben olvashattam róla.

Evangeline egy boldog szerelmes lány volt, mindaddig, míg a szerelme úgy nem döntött, hogy egy másik lányt kíván feleségül venni. Az összetört szívű Eva kétségbeesésében egy Fátumhoz fordul, hogy akadályozza meg az esküvőt. A Szívek Hercegét keresi fel és alkut köt vele, hogy segítsen rajta, aminek három csók az ára, de azt hogy mikor és kit kell megcsókolnia, azt a Fátum dönti el. Eva hamar rájön, hogy a Szívek Hercegével alkut kötni, a lehető legveszélyesebb dolog volt, amit valaha tett....


Nekem visszahozta egy picit a Caraval hangulatát, így engem teljesen elvarázsolt ez a történet. 

A következő rész címe: A soha többé balladája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése