2024. augusztus 29., csütörtök

Hannah Nicole Maehrer-A gonosz asszisztense-A gonosz asszisztense 1.

Azt gondoltam valami jó kis horror sztorit fogok olvasni, de ehelyett egy vicces történetet kaptam és nem bántam. Igaz, az eleje picit lassabban indult, de végig szerettem és nevettem a történetet.


Evie éppen munkát keres, el kell tartania beteg apját és kishúgát. Amikor egy nap összetalálkozik a Gonosszal és az asszisztensi állást ajánl neki, a lány egyből elfogadja. Az új főnöke nagyon dögös és embereket öl, a lánynak nehéz megszoknia ezt az ellentmondást, de hamar elfogadja a levágott fejeket és a padlón guruló szemgolyókat. A munkáját igazán hatékonyan végzi, olyannyira, hogy rájön egy tégla van a csapatban, aki el akarja pusztítani a Gonosz birodalmát...


Nagyon egyedi és különleges történet tele humorral. A vége pedig megdöbbentő, de szerencsére érkezik a folytatása. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése