2018. június 14., csütörtök

Book a Sloth Club

Hazánkban az elsők között volt a Book a Sloth Club csapata aki elindította a könyves meglepetés csomagot. És milyen jól tette!!! Az első csomagom, de nem az utolsó!!! Imádom minden elemét!!! Bevallom, mint egy kisgyerek, már úgy vártam, hogy a kezembe vehessem és nem csalódtam! Már régóta követem a csapat facebook oldalát és úgy döntöttem itt az ideje, nekem is kell egy ilyen csomagocska :)
Lássuk mit is tartalmazott:





Nézzük elemenként:


Cuki kis könyves vászon :

Ez a zokni szuper!!! :D 
Little's őrőlt arabica kávé csokoládés:
Aszalt meggy fehér csokis burokban:
Londonos könyvtámasz:
És a könyv az író saját kezűleg írt kedves kis üzenetével! Imádom :D

Ennyit tartalmazott a dobozom, amit 7990 ft-ért vásároltam meg a webáruházban. 
Van még ezen kivül angol dobozuk 8990 ft-ért és YA csomaguk 6990 ft-ért. 
Ha kedvet kaptatok hozzá itt tudjátok őket beszerezni: https://shop.bookaslothclub.com/
Már lehet rendelni a júliusi csomagokat!!! Hajrá :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése