2019. március 8., péntek

John Hart-A megváltás útján

Nagy reményekkel vágtam bele ebbe az olvasmányba, de sajnos nem azt kaptam, amit vártam. A történet nagyon jó lenne, mégis nekem kiszámítható volt. Még nem értem a könyv feléhez sem és már tudtam ki lesz a gyilkos, számomra egyértelmű volt az utalásokból és nem is lepődtem meg így a végén.

Miután tizenhárom évet lehúzott a börtönben a volt rendőr, Adrian Wall újra szabad. A gyilkosság, ami miatt börtönbe került újra megismétlődik. Egy elhagyatott templom oltárán, egy halott nő... Elizabeth Black nyomozó már régen sem hitte, hogy a férfi a tettes, de csak ő áll az oldalán és bár maga is kivizsgálás alatt áll, nyomozásba fog, hogy tisztázza a férfit. Maga is meglepődik, amikor olyan titkok derülnek ki, amik őt is mélyen érintik...

Bár az egész könyv lassú és kiszámítható, pozitívum, hogy legalább a végét felpörgette az író.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése