2019. március 18., hétfő

Stephen King-Joyland

Túl vagyok már számos Stephen King regényen és ez a könyve merőben más , minta a többi, mégis tetszett. Nagyon imádtam! Aki az írótól a Joyland-ot veszi először a kezébe értetlenül állhat, hogy nem ezt gondolta volna King-ről, de higgyétek el vannak igazán félelmetes regényei is. Ez a könyv most elkalauzol minket egy olyan hangulatba, ami a vidámparkok világába repít. És ez a hangulat.... Ó, mintha én dolgoztam volna ott egész nyáron és, mintha az én fiatalságom emlékei lennének. Ezért imádom Stephen King-et! Teljesen elvarázsolja az olvasót!

Joyland-ben, ebben az észak-karolinai vidámparkban jókedvet árusítanak az ott dolgozók.  Ám évekkel ezelőtt, szörnyű tragédia történt itt. Egy fiatal lányt brutálisan meggyilkoltak a szellemkastélyban és azóta egyesek szerint ott bolyong a szelleme.
Devin Jones ide érkezik nyári munkára és teljesen beszippantja a vidámpark hangulata. Imádja ezt a helyet és amikor tudomást szerez a lány meggyilkolásáról elhatározza, hogy megpróbálja kideríteni ki lehetett a gyilkosa. Vajon mibe mászott bele és jól teszi-e, hogy egy kicsit megkapargatja a felszínt...?

Az összes karaktert imádtam! Nagyon szépen ki vannak dolgozva és teljesen azonosulni lehet velük. Igaz más, amit megszoktunk King-től, de ez is éppen olyan csodálatos, mint a többi regénye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése