2019. december 23., hétfő

Beth Flynn-Kilenc perc

Nagyon sok jó pozitív kritikát olvastam a könyvről és mindenki csak ajánlotta. Elolvastam, de közel sem volt akkora szenzáció, mint amire számítottam. Nekem nem kicsit volt hihetetlen az egész. Ha valakit elrabolnak akkor egyik fél sem így viselkedik, ahogy a könyvben a szereplők. Számomra nem volt hiteles, viszont ha másik oldalról nézzük egy elég érdekes szerelmi történetet olvashatunk.

Ginny mindössze tizenöt éves, amikor az egyik motoros banda tagja elrabolja és elviszi a főnökének Grizznek. A lány először meg van ijedve, de ahogy telnek a napok kezd beilleszkedni az új családjába. Grizz magának akarja a lányt és meg is szerzi. Furcsa szerelem az övék, de működik mindaddig amíg Grizznek eljön az idő, hogy feleljen a tetteiért...

Egyszer olvasható, rövid történet. Elvileg egy trilógia, de nem láttam, hogy a másik két rész megjelent volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése