2022. július 12., kedd

Karen Rose-Gyilkolj értem

A Romantic Suspense kilencedik része, azon belül a Daniel Vartanian harmadik, egyben befejező része. Végre a miértekre is válaszokat kapunk. Nem volt annyira izgalmas, mint az előző részek, inkább egyik döbbenetből estem a másikba, hogy kik mozgatják a háttérben a szálakat. A női főszereplő, Susannah nekem egyáltalán nem volt szimpatikus szereplő, de ez az én véleményem. 

Az előző részekről:

https://olvasnielmeny.blogspot.com/2022/07/karen-rose-sikits-ertem.html

A megmenekült kislány a kulcsa annak, hogy Luke ügynök végre fel tudja göngyölíteni azt a pedofil hálózatot, amin már hónapok óta dolgozik. A lány azonban még napokig nem ébred fel és közben az idő ellenük dolgozik. Újra és újra kicsusszan a kezei közül a hálózat emberei. Lassan kerülnek napvilágra a titkok és Daniel húga, Susannah egyre több párhuzamot tud vonni az ő bántalmazása és a kislányok bántalmazása között. Kiderül, hogy nincsenek véletlenek és egyre sürgetőbb, hogy megtalálják a FŐNÖKÖT....


Szépen el lettek varrva a szálak és a befejezés is kerek lett. Nekem nagyon tetszett ez a külön hármas rész. 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése