2022. július 8., péntek

Karen Rose-Sikíts értem

A Sikíts értem a Romantic Suspense nyolcadik része, azon belül a Daniel Vartanian második része. Ez a sorozat eddig kíváló és tökéletesen van felépítve. Nem kapcsolódnak egymáshoz a részek, most ez és az előző érsz kötődik egymáshoz. Számomra nagyon izgalmas és érdekes, ahogyan az író bemutatja a nyomozás menetét és a végére mindig szépen összeáll a kép.

Az előző részekről:

https://olvasnielmeny.blogspot.com/2022/06/karen-rose-halj-meg-ertem.html


Daniel, miután hazatért testvére Simon elkapása és meggyilkolása után, addig nem nyugszik, amíg ki nem deríti a testvérénél talált képeken szereplő nők személyazonosságát, akiket megerőszakoltak. Sajnos ezt a szálat félre kell tennie, mert egy hátborzongató gyilkosság történik. Egy női holttestre bukkannak, akinek az arcát teljesen szétroncsolták, hogy ne lehessen könnyen azonosítani. A haláleset kísértetiesen hasonlít egy tizenhárom évvel ezelőtti gyilkosságra. Ott is ugyanúgy barna pokrócba volt csomagolva a test és az arca szétzúzva... A régi esetnél egy ikerpárról volt szó, az egyik élte túl és amikor Alex, az életben maradt iker megjelenik, Daniel ereiben meghűl a vér... A lány kísértetiesen hasonlít az egyik képre, amit Simonnál talált. A nyomozó tudja, hogy ez nem lehet véletlen és a két eset összefügg. A nővel közösen egyre több és több mocskos titokra bukkannak, közben egy újabb holttest kerül elő. Ugyanúgy barna pokrócban és szétvert arccal...


Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, mert a vége nem hagy nyugodni. Kíváncsi vagyok a miértekre és remélem választ kapok a következő részből, aminek a címe: Gyilkolj értem. 

Remek és nagyon érdekfeszítő sorozat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése