2022. október 21., péntek

Sarah J. Maas-A hajnal tornya-Üvegtrón 6.

Nem tudtam, hogy ez a rész Chaol történetét fogja elmesélni. Azt hittem folytatódik az ötödik rész, de egy kis kitérőt kaphattunk. Nem mondom, hogy eleinte nem voltam csalódott, mert én már nagyon vártam, hogy mi lesz Aelin sorsa, de kellett ez a kis mellékszál és a végére szépen összeérnek az események.
 

Az előző részekről:

https://olvasnielmeny.blogspot.com/2022/10/sarah-j-maas-viharok-birodalma-uvegtron.html

Chaol megérkezik a gyógyítók fellegvárába és két feladatot is kapott Dorian királytól. Álljon lábra és szerezzen hadsereget Antica királyától. Mint kiderül mind a két feladat nagy nehézségekbe ütközik. A Torre a világ leghíresebb gyógyító központja, köztük is Yrene a legjobb. A lánynak eleinte fenntartásai vannak Adarlan parancsnoka ellen, de hamarosan megismerik egymást és megkezdődik a legfájdalmasabb gyógyítás...


Nagyon várom, hogy elkezdjem a befejező részt olvasni, mely két részből fog állni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése