2019. június 24., hétfő

Virginia C. Andrews-Törött tükör

A Törött tükör a Tükörikrek folytatása. Előzőleg már írtam róla, amit itt olvashattok:
https://olvasnielmeny.blogspot.com/2019/06/v-c-andrews-tukorikrek.html

Ugyan az a véleményem, mint az első részről. Lassan épül fel a történet, de lehet vele haladni. Nekem kivételesen egyformán tetszett a két rész. Nem tudnám kiemelni melyik volt a jobb. Talán annyi negatívumot mondhatok el a második részről, hogy a vége nekem olyan hamar lett befejezve. Olyan semmilyen. Főleg, hogy az első résznél ütős volt a vége itt is vártam volna valamit, valami többet. Szerintem részletesebben kellett volna befejezni, ahogy maga a könyv is részletesen volt felépítve.

Szóval azt tudjuk, hogy Kaylee fogságba esett egy őrült házának pincéjében Haylee a testvére jóvoltából. Ő szervezte meg a csapdát, mert elege volt abból, hogy mindenben osztoznia kellett a testvérével. Míg Kaylee szenved és próbál mindent megtenni annak érdekében, hogy valahogy megszabaduljon fogva tartójától, addig a másik iker lubickol abban, hogy most minden figyelem ráirányul. Vajon meddig képes színészkedni és le fog-e bukni valaha?


Érdemes elolvasni, kellemes kikapcsolódást nyújt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése