2019. június 2., vasárnap

Rachael Lippincott-Két lépés távolság

Először mikor hallottam a filmről/könyvről, csak legyintettem, hogy már megint egy olyan könyv... De  nem! Valóban fantasztikus, hiába az alaptörténet úgy tűnik, hogy elcsépelt. Ajándékba kaptam a könyvet, így neki is álltam és bedaráltam egy nap alatt.

Olyan betegségről olvashattam, ami nekem új.  A két fiatal főszereplő cisztás fibrózisban szenved. Csak egy új tüdő adhat nekik esélyt, hogy pár évvel tovább élhessenek. Ám akik ebben a betegségben szenvednek, nem mehetnek közel egymáshoz, mert annak végzetes következménye lehet. Már a leheletük is életveszélyes lehet a másik számára. Stella beletörődött betegségébe és mindent megtesz annak érdekében, hogy a pontos kezelést kövesse. Applikációt programoz, táblázatokat szerkeszt és listákat ír, valamint youtube naplót vezet. Minden rendben megy addig, amíg az osztályra nem kerül Will, aki mindenben az ellentéte. A fiú lázadó és inkább élni akar, mint a kórház falain belül elsorvadni..  Vajon milyen hatással lesz egymásra a két fiatal és milyen következménye lesz ennek a szerelemnek...?

Mindenképp érdemes elolvasni! Csak ajánlani tudom! Igazi életszerű szereplők és valódi érzelmek. Én nem csalódtam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése