2022. november 11., péntek

Sarah J. Maas-Az orgyilkos pengéje és más történetek-Üvegtrón 0,1-0,5

Az Üvegtrón előzményrésze, bár én utoljára olvastam, így már értettem az összes cselekményt és a jövőbeni szálát. Érdekes volt nagyon és nekem tetszett, ahogy az egész sorozat, mert szerintem fantasztikus minden része.


Az előző részekről bővebben:


https://olvasnielmeny.blogspot.com/2022/10/sarah-j-maas-felperzselt-kiralysag-1-2.html


Celaena Adarlan leghíresebb orgyilkosa. Senki nem veszi fel vele a versenyt, ő a legjobb. Arobynn, a mestere olyan küldetésre küldi a Koponya-Öbölbe, ami nem tetszik a lánynak és életében először, ellenszegül a gazdájának. Ám arról álmában sem gondolt, hogy ezért milyen megtorlást kap...

Celaena a legjobban azt sajnálja, hogy a szerelmét Sam-et is magával rántotta, de megfogadta, hogy egy nap bosszút áll mindenért...


Minden egyes oldalt imádtam és nagyon sajnálom, hogy véget ért ez a sorozat. Csak ajánlani tudom mindenkinek, mert remek kikapcsolódást nyújt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése