2018. augusztus 23., csütörtök

Book a Sloth Club

Sziasztok könyvmolyok! :)

Egy újabb meglepetés könyves doboz érkezett hozzám augusztusban. Témája a krimi. Ez is egy jól sikerült kis doboz lett és nem csalódtam bennünk. Újra hozták a színvonalat. Összességében nekem nagyon tetszett! Lássuk is mit rejtett a doboz :)



Nézzük elemenként:


Óra, ami szerintem a könyvhöz fog kapcsolódni:



Ez a feliratos bögre nekem telitalálat :)



Füstölő. Bár én nem annyira szeretem az ilyesmit, azért ki lesz próbálva :)
Az illata nagyon jó!



Csokis töltött ostya



Flamingós poháralátét



És természetesen a könyv, ami nekem nagyon telitalálat!



Ennyit tartalmazott a dobozom, amit 7990 ft-ért vásároltam meg a webáruházban. 
Van még ezen kívül angol dobozuk 8990 ft-ért és YA csomaguk 6990 ft-ért. 
Ha kedvet kaptatok hozzá itt tudjátok őket beszerezni: https://shop.bookaslothclub.com/
Még lehet rendelni a szeptemberi dobozokat melyeknek a témája:

Magyar YA: (Történelmi regény) Úri Muri
Angol: (fantasy) Heroes Never Die
Felnőtt zsáner:  Lélektani krimi






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése