2018. augusztus 11., szombat

Jason Matthews-Vörös veréb

Ezt a könyvet azután kaptam meg, miután láttam a filmet.        A könyv általában jobb, ezt tudjuk, ám itt a film is kiváló volt. Ritkán nézek ilyeneket, de ez teljesen odaszögezett a képernyőhöz és azóta kétszer is láttam. Nagyon lebilincselő volt és más. Ezek után kíváncsi voltam mit adhat a könyv.
El kell mondjam, hogy végig izgultam az olvasást is. Eltér a filmtől, de egyáltalán nem zavaróan és a filmes- és a könyves történet is kiváló, külön-külön is megállják a helyüket.
A történet fordulatos, lebilincselő.
Az író által, aki egyébként 33 évig a CIA-nak dolgozott, olyan titkokat tudunk meg, olyan módszerekbe nyerünk betekintést, amikről, eddig fogalmunk sem lehetett.

Dominyika Jegorova balett-táncosnőként kezdi pályafutását, de sajnos egy borzalmas baleset derékba töri ígéretes karrierjét. Ezután felbukkan nagybátyja Ványa Jegorov, aki az Orosz Külföldi Hírszerző Szolgálatnál az igazgató első helyettese és ajánlatot tesz neki. Elküldi kiképzésre, hogy azután kiváló hírszerző ügynök váljon belőle. Dominyikának nincs más választása, kitűnően végez és remek kém válik belőle, viszont kezdi látni a rendszer gonosz, becstelen arcát és a hazája iránti elköteleződése kezd meginogni. Azután kap egy fontos megbízást. Közel kell férkőznie egy amerikaihoz, hogy kiderítse annak az orosz vakondnak a nevét, akit futtat...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése