2018. augusztus 29., szerda

Jason Matthews-Az árulás palotája (Vörös veréb 2.)

A Vörös veréb folytatása. Engem ugyan úgy magával ragadott mint az első része. Nem csalódtam és egyáltalán nem éreztem erőltetettnek a második részt. Tele van fordulatokkal, követhető, és izgalmas. Nem is kell több.

Az első részről itt olvashattok:
https://olvasnielmeny.blogspot.com/2018/08/jason-matthews-voros-vereb.html

Dominyika Jegorova százados, immár az amerikaiaknak kémkedik és visszatért hazájába, Moszkvába, hogy onnan szerezzen információkat. Nagyon közel van a tűzhöz, ráadásul Putyin elnök is szemet vetett rá. Nagyon kényes játékot játszik és végig azon izgultam mikor fog valaki átlátni rajta.
A legértékesebb ügynök lett az amerikaiak szemében. Olyan információkat tud szállítani, amit senki más. Tisztában vannak vele, hogy ilyen értékes ügynök hamarabb lebukik, mint általában. Szóval a könyv végig fenntartja ezt a fajta feszültséget.

 Láttam más kritikákat, akiknek nem nagyon tetszett és nagyon lehúzták az első részt és a filmet is, de szerintem élvezhető. Kicsit más, mint a ami mostanában felkapott, nekem ezért is tetszett nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése