2018. szeptember 7., péntek

Wass Albert-Hagyaték

110 éve született Wass Albert erdélyi magyar író
és költő. Ennek kapcsán a helyi könyvtár egy kis vetélkedőt rendezett az olvasók számára. Én tavaly is rész vettem egy ilyen eseményen, ahol a téma Szabó Magda volt. Öt hónapon keresztül öt könyvet kaptunk a hozzá tartozó feladatlapokkal. Én rettentően élveztem azt is. :) Majd amikor már készen voltunk egy októberi nap összeültünk és egy kis beszélgetés keretében kihirdették ki nyert. Nagyon örültem, amikor a nevem elhangzott, természetesen mindenki nagyon ügyes volt és mindenki kapott ajándék könyvet. :)

Most ebben a bejegyzésben az utolsó könyvről lesz szó bővebben és ez a Hagyaték. Minden könyv szuper volt és talán ha nincs ez a kis verseny soha nem olvastam volna el ezeket a műveket.

Egyébként a sorrend a következő volt:

Február-Tizenhárom almafa
Április-adjátok vissza a hegyeimet
Június-Farkasverem
Július-Csaba
Szeptember-Hagyaték

Szóval a hagyaték nekem egy kicsit eltért a többi műtől, rendhagyó volt, hogy nem egybefüggő regény, hanem külön kis történetek vannak benne, ami nagyon tanulságosak voltak. Főleg a magyarság fennmaradásáért történt csodákról szól,illetve az elesett magyar emberekről. Az igazi ősi hitről, hagyományokról. Egy igazán nagyon szépe elbeszélése ez a kötet, a mi történetünkről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése