2018. szeptember 18., kedd

Kathryn Croft-Csendes hazugságok

Nagyon szeretem az író könyveit, ez viszont most nem tetszett annyira. Nekem nagyon erőltetett volt a sok fordulat benne és nem teljesen tetszett a vége sem. Jobban el kellett volna varrni a szálakat és tovább folytatni kivel mi fog történni a nagy leleplezés után. Én kíváncsi lettem volna még rá. Szóval úgy egy ötven oldalnyi végkifejlet nem ártott volna még. Viszont az előző könyvei, amiket olvastam tőle valóban remekek, nem tudom most mi történt, lehet csak én látom így. :)

A történet két szálon fut. Napjainkban és öt évvel ezelőtt. Így fogjuk látni, mi is történt azon az éjszakán, milyen előzmények kellettek hozzá. Bevallom lassan indul a történet is.
Kiderül, hogy Mia Hamilton férje öngyilkos lett öt évvel ezelőtt és állítólag egy diáklány is megölt aki mellesleg a tanítványa volt.
Mia azóta új életet kezdett, tanácsadóként dolgozik és megpróbálja elfelejteni a múltbéli történéseket. Mindaddig sikerül is normális életet élni, amíg egy páciense azt nem állítja, hogy ismerte a férjét és nem lett öngyilkos. Ekkor összedől minden és megkezdődik az igazság keresése. Miért most bukkant fel. Ki ez a lány és honnan veszi ezeket a dolgokat?

Ezután kezd egy kicsit beindulni a történet, bár eléggé zavaros. Minden estre a vége valóban megdöbbentő és kár, hogy olyan gyorsan le is lett zárva. Ha ennyire részletesen be lett vezetve a végét is részletesen kellett volna befejezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése