2019. április 3., szerda

Hadas Krisztina-Anyasors

Végigkövettem az összes Jön a baba részt. Nagyon imádtam, az első évad alatt voltam én is várandós az első kisfiammal. Faltam a részeket és valahol nagyon megnyugtató volt látni hétköznapi anyák hogyan is csinálják az anyaságot és az azzal járó faladatokkal, hogyan birkóznak meg. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy könyv készül. Hadas Krisztina tovább meséli az anyák sorsát. Amint lehetett előjegyzésbe vettem a könyvet és azután megrendeltem. Tegnap érkezett meg vele a futár és egész éjszaka le sem bírtam tenni.

Különböző emberek vagyunk mégis hasonló problémákkal küzdünk. Egy a sorsunk. A címe is találó Anyasors. Valóban, minden történetben egy kicsit magunkra is ismerhetünk. Krisztina valami elképesztő stílusban írja le nekünk az anyaság valódi arcát. Ez a könyv nem nyújt gyereknevelési tanácsokat, hanem valódi köntösben tálalja az anyaság minden oldalát. Őszintén, tabuk nélkül a maga igazi arcában. Bepillantás nyerünk Kriszta életébe is. Ő a tizenkettedik anya. Sokat megtudunk az ő legbensőbb érzéseiről is. Ő is ad nekünk magából, őszintén, mint a többi tizenegy anya, vállalva, hogy ők ilyenek. És milyen megnyugtató érzés, hogy nem vagyunk egyedül. Végre nem a tökéletességet írják le, hogy minden csupa happy és rózsaszín vattacukor, amitől mi hétköznapi anyák, csak még szarabbul érezzük magunkat, hogy nálunk nem mindig minden tökéletes és azért és minden másért is bűntudatunk van és rossz anyának gondoljuk magunkat.
Szerencsére Hadas Kriszta már a műsorával bemutatta nekünk a valóságot. Rájövünk, hogy nem vagyunk egyedül, hogy más anyák is hasonló problémákkal küzdenek, és Kriszta volt az első, aki meg is mutatta ezt. Ez a valóság, nem a cuki celeb insta képek.

Talán ezért is volt sikeres a műsor s lesz sikeres a könyv is, mert mi hétköznapi anyák, tudtunk azonosulni vele. Olyan történetek vannak a könyvben, olyan harcos anyák, akik inkább és ezerszer tökéletesebbek és többet lehet tanulni tőlük, mint a sok ezer követős insta mamiktól. Egyébként is, minden anya egy hétköznapi hős :) Fantasztikus a könyv, az anyák és Kriszta is, hogy megvalósította ezt nekünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése