2019. július 25., csütörtök

Greer Hendricks-Sarah Pekkanen-...és én téged el nem hagylak

Nekem kicsit hasonlított A lány a vonaton című könyvre. Ahogy haladtam az olvasással, rögtön ez ugrott be, ami nem rossz, mert nekem az a könyv is nagyon tetszett.

Két szálon fut a cselekmény. Egyrészről megismerünk egy fiatal húszas éveiben járó nőt, aki tele van vidámsággal, élvezi a munkáját és most készül hozzámenni élete szerelméhez. Egy igazi tündérmesében érzi magát, mert a férfi teljesen elkényezteti és minden kívánságát teljesíti. Menő üzletember és nemrég lepte meg egy külvárosi házzal, ahová az esküvő után beköltözhetnek. Úgy tűnik, hogy meg van mindene....
A másik nő harmincas és éppen elvált. Nagynénjével él és úgy érzi teljes katasztrófa az élete. Alkoholproblémákkal küzd és egy célja maradt, hogy bosszút álljon....
Nem is sejtjük, hogy a két nőnek több köze van egymáshoz, mint gondolnánk.

Először picit lassan indult be, de azután a csavar után nekem nagyon tetszett. Kellemes kikapcsolódást ígér :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése