2019. július 14., vasárnap

Patrick Ness/Siobhan Dowd-Szólít a szörny

Először a filmet láttam, nem vagyok valami nagy filmrajongó, de úgy alakult, hogy a címe alapján gondoltam egy jó kis horrorban lesz részem. Imádom a horror filmeket. Azután ahogy haladt a film és jött a fa szörny csak pislogtam, hogy ez micsoda. Azután történt valami és teljesen rabul ejtett. Egyáltalán nem az amit vártam, de cserébe egy olyan történetet kaptam, ami annyira megfogott, annyira elvarázsolt, mint nagyon semmi azelőtt. Többször újranéztem és a vége természetesen mindig sírás lett. Amikor kiderült, hogy könyv alapján készült, rögtön meg kellett szereznem. A könyv pedig..., nem találok szavakat. Fantasztikus! Ezt a könyvet újra és újra el kell majd olvasni és ami ritka, hogy a film is nagyon jó, ami belőle készült.

Connor a tizenhárom éves angliai kisfiú a fő szereplő. Ideje korán fel kellett nőnie, hiszen az édesanyja rákban szenved. Édesapja Amerikában él és csak ketten vannak, kivéve a nagyanyját, akivel nem nagyon találja a közös nevezőt. Éjszakánkét van egy visszatérő rémálma... Egyik éjszaka pontban 12:07-kor a házuk mögött álló tiszafa életre kel és egy hatalmas szörny formájában elmegy hozzá, de ez nem a rémálombeli szörny... Három történetet fog neki elmondani és a negyediket Connortól várja. Az igazságot kell kimondania és a kisfiú nem tudja képes lesz-e rá...

Ennek a könyvnek minden oldala tanulsággal van tele. Nem érdemes kihagyni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése