2021. szeptember 22., szerda

Matthew McConaughey-Zöldlámpa

Nagy előítéletekkel álltam neki a könyv olvasásának. Egy újabb híres ember, aki megosztja velünk híres életfilozófiáját stb. Viszont, amit kaptam attól leesett az állam, és nem tudtam letenni, amíg egybe ki nem olvastam a könyvet.

Egy egyszerű fiú, aki a naplóiból összerakott egy memoárt. Olyan történetek vannak benne, amitől percekig nevettem. Ez a fickó nem semmi, igazi zsivány pozitív értelemben. Nem nagyon akarom előre leírni a történeteket, de az, hogy meztelenül kongázott az éjjel kellős közepén és a rendőrök rátörték az ajtót, hát ez teljesen kész. :) Nem nagyon követtem ezt a színészt, pedig érdemes. Soha nem szállt a fejébe a hírnév. Ez a könyv egy összegzés az addig életéről és micsoda csibész élete volt fiatalon. 

Tény, hogy lehetne tőle tanulni pár dolgot az életről, így mindenképpen ajánlom olvasásra!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése