2018. december 10., hétfő

Liane Moriarty-Hatalmas kis hazugságok

Őszintén szólva amikor a kezembe vettem és elkezdtem olvasni, majdnem leraktam, mert kis bugyuta regénynek tűnt a maga bugyuta kis szereplőivel, azután úgy gondoltam adok még neki pár oldal esélyt s azon vettem észre magam, hogy már jócskán benne járok a könyvben. Kellemesen csalódtam, végig izgalmas és fordulatos volt.

Ausztráliában játszódik a történet. Egy általános iskola kis diákjai, de főleg azok anyukái a fő szereplők. A regény elején már meg is tudjuk, hogy valamelyik szülő meghal a jótékonysági bál estéjén, ám addig még van pár hónap és a körmünket lerágjuk, hogy kitaláljuk ki is lesz az. Ahogy halad a történet, úgy ismerjük meg az anyukákat és történeteiket. Akaratlanul is megszeretjük ezeket a hétköznapi problémákkal küzdő, ugyanakkor sok titkot rejtegető embereket. Ahogy haladunk a végkifejlet felé egyre jobban izgulunk, hogy vajon ki lesz az, aki ilyen tragikus véget ér.

Lebilincselő és magával ragadó. A könyvből egy minisorozat is készült, amit hamarosan el is fogok kezdeni nézni, annyira megtetszett a sztori, nem mellesleg a szereposztás is fantasztikus: Nicole Kidman,
Reese Witherspoon, Shailene Woodley, Meryl Streep.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése