2018. december 19., szerda

Jojo Moyes-Miután elvesztettelek

Az első könyv után - Miután megismertelek - félve vágtam bele a folytatásba. Őszintén szólva nekem az első rész nem annyira tetszett, mint a nagy átlagnak, viszont ez a második rész jobban sikerült. Legalábbis számomra élvezhetőbb volt, pedig ritka az ilyen, hogy a folytatás a jobb.

Lou életét követjük, hogyan alakul azok után, hogy Will öngyilkos lett. Hogyan tud tovább élni és talpra állni a veszteség után. A gyász folyamatait látjuk és a lassú felépülést. Mindig van tovább és Lou élete is két váratlan személy betoppanása után kezd rendeződni. Újra rátalál a szerelem, ám nem meri beengedni, mert félti a már amúgy is megtépázott szívét és csak sodródik, mígnem egy szőrnyű baleset rá nem ébreszti, hogy valójában nincs mire várnia, bele kell magát vetnie az igazi életbe.

Ami negatívum nekem, hogy a végét egyáltalán nem így képzeltem és nekem egy kis hiányérzetem van, bár lehet, hogy így kellett lennie, így a jó, nem tudom, én még olvastam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése