2018. december 3., hétfő

Jason Matthews-A Kreml jelöltje (Vörös veréb 3.)

A Vörös veréb trilógia befejező része. Őszintén én sokkal többet vártam volna ettől a résztől. Az első rész fantasztikus volt, a második nagyon izgalmas és fordulatos, ez pedig az első felében nagyon lassú és a végére pörög be egy kicsit. Nekem befejezetlen is a sztori én nem így gondoltam/álmodtam meg a végét, de ízlések és pofonok. Ami még zavart, hogy nagyon érződik a könyvön, hogy amerikai az író. Eddig az előző részekben annyira nem volt megfigyelhető, most viszont nagyon ráment arra, hogy az amerikaiak milyen jók, mennyire profik, mennyire jó lelkűek, az oroszok, kegyetlenek, mindenki amatőr, szóval nagyon lehetett érezni azt, hogy Amerika a legjobb.

Az első részről itt tudtok olvasni:
https://olvasnielmeny.blogspot.com/2018/08/jason-matthews-voros-vereb.html

A második részről pedig itt:
https://olvasnielmeny.blogspot.com/2018/08/jason-matthews-az-arulas-palotaja-voros.html

Dominyika Jegorova lassan az SZVR igazgatója lesz és rengeteg hasznos titkot képes továbbítani az amerikaiaknak, ám mindeközben Washingtonban az amerikai elnök egy magas rangú hírszerzői posztra készül beiktatni egy új jelöltet, aki nem mellesleg az oroszok egy hasznos kémje már több mint tíz éve. Ha a beiktatás sikerrel jár az új kormánytag olyan hozzáférést kap a legtitkosabb dokumentumokhoz, hogy Dominyika neve azonnal kiderülne. Megkezdődik a versenyfutás az idővel, hogy hamar lebuktassák a vakondot. Vajon sikerül időben elkapni vagy Putyin tudomást szerez arról hogy a legkedvesebb verebe egy áruló.

Összességében véve a három könyvet egy nagyon jó kis kémregényt sikerült összehozni, ami nagyon fordulatos, izgalmas és lebilincselő volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése