2018. december 22., szombat

Kathryn Croft-A nő, aki máshol ébredt

Kathryn Croft rajongó vagyok. Imádtam a Csendes hazugságokat, A lány akinek nincs múltja, A lány akit elvesztettél stb. Sajnos most egy olyan könyvet sikerült összehoznia, ami nekem elcsépelt volt, pedig tényleg jól ír. Annyi hazugság volt már benne, hogy az nekem már sok volt és nagyon erőltetett. Maga a sztori egyébként jó lenne, de nagyon túl volt tolva fordulatokkal.

Tara egyik reggel egy idegen ágyban ébred egy idegen férfi mellett, aki nem a férje és aki mellesleg halott. Nem emlékszik az előző éjszakára vagy hogy mi történt közöttük és elmenekül. A lánya egyre nehezebb eset és a férje is hazudott neki. Egyre jobban úgy érzi, hogy valaki a közelében, akit ismer tud valamit. Amikor a rendőrség is folyton zsákutcába fut és egyre több furcsaság van körülötte rájön, hogy neki kell kideríteni az igazságot.

Pszichológiai thriller, bár én nem igazán sorolnám oda, mert kevésnek éreztem a tartalmat hozzá. Viszont nem hosszú és gördülékeny olvasmány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése