2019. január 28., hétfő

Ruta Sepetys-Kalitkába zárt álmok

Egy igazi, tökéletes kikapcsolódást nyújtó könyv. Imádtam a karaktereket, fantasztikusak voltak. Könnyen lehet vele haladni, én két nekifutásra ki is olvastam. Jó volt egy kicsit most elmerülni egy könnyed olvasmányban.

Maga a történet is nagyon szerethető. Egy nehéz sorsú lányról szól, akinek az anyja prostituált és saját magának kell gondoskodnia a megélhetéséről, de ne gondoljuk egy percig sem, hogy egy elesett tiniről van szó. Egy igazi belevaló csaj, aki nagy álmot dédelget, főiskolára szeretne menni és ezért nagyon keményen dolgozik. Ám az élet közbeszól és egy  rejtéses gyilkosság is történik a környéken, amibe az anyja neve is belekeveredik.
Josie mindeközben próbál helyesen cselekedni és nem adja fel az álmait, de a helyzete egyre elkeserítőbb ...

Az 1950-es évek New Orleans-a, már önmagában egy nagyon érdekes, misztikus jelenség és imádtam olvasni az írónő leírásait a városról, nagyon lenyűgöző volt. A könyv hangulata kellemes és teljesen magával ragadó. Rengeteg szép gondolat van benne és a mondanivalója is igazán remek. Nagyon szerettem ezt a könyvet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése