2018. november 14., szerda

Dr. Csernus Imre-A harcos

Ő tipikusan az az ember akit vagy nagyon kedvelünk vagy nagyon ellenszenvesnek találunk. Én az első csoporthoz tartozom. Sok könyvét olvastam már és két előadásán is részt vettem. Az egyiken ki is mentem hozzá, vezetett a kíváncsiság, darabokra is szedett, de nagyon jó élményként emlékszem vissza rá.

Ebben a könyvben összefoglalja az életét. Jó volt végre az ő tollából olvasni például a fiatalkori drogproblémáját, a házassági kudarcait, mert sajnos a szennylapok előszeretettel teregetik ki tévesen, kárörvendően,  hogy na a Csernus megint elvált stb... Szóval jó volt végre az igazat megtudni, ő hogyan dolgozta fel és hogyan látja önmagát. Olvashattunk a tőle már megszokott gondolatokról, véleményekről egy kis társadalomkritikával fűszerezve. Nagyon tisztelem az ő munkásságát és örülök, hogy egy picit bepillantást nyerhettem az életébe, saját félelmeibe, vágyaiba, kudarcaiba.

Nekem mindig is hiteles volt és örülök, hogy személyesen is találkozhattam vele, remélem egyszer a Csendülőbe is elvezet az utam, mert nagyon hangulatos helynek tűnik a leírása alapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése