2018. november 22., csütörtök

V. C. Andrews-Ha szúr a tövis

A Dollanganger család története folytatódik. Ebben a harmadik részben a két fiú Jory és Bart szemszögéből látjuk a történetet.

Az első részt itt tudjátok megnézni: https://olvasnielmeny.blogspot.com/2018/11/vcandrews-viragok-padlason.html

A második részt pedig itt:
https://olvasnielmeny.blogspot.com/2018/11/vcandrews-viragszirmok-szelben.html

Nekem ez most annyira nem tetszett, mint az első kettő. A két fiú teljesen irreális tulajdonságokkal vannak felszerelve szerintem. Jory egy angyal, aki tizennégy évesen teljesen engedelmes és semmi ellen nem lázad, ezzel szemben Bart aki nyolc éves és olyan indulatokkal és dühvel van felruházva, amit egy felnőtt is megirigyelne.

A történet lényege, hogy hogyan derül ki Cathy és Chris titka a fiúk előtt és ezt ők hogyan élik meg. A szomszédba költözik egy idős nő, aki sejtelmesen csak fátyolban látható mindig és teljesen felborítja a család életét. Ki ő és miért most bukkant fel? Vajon sikerül újra harmóniát teremteni vagy a titok amit a testvérek eltitkoltak a gyerekeik elől végleg tönkreteszi a családot?

Remekül fel van építve egyébként a könyv, bár én most nem éreztem azt az izgalmat, mint az elsőnél. Ott valósággal faltam a történetüket a testvérekről, akiket a padlásra zártak. Nekem olyan mintha egy kicsit kifulladt volna a sztori.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése