2019. május 7., kedd

Brittainy C. Cherry-Lebegés

A könyv az ELEMENTS-Az vagy nekem sorozat első része. Hol nevettem, hol sírtam olvasás közben. Rég vettem már a kezemben ilyen olvasmányt, ami ennyire megérintett. Ahogy írja is a könyv hátoldalán a szöveg, milliók szívéhez talált már utat és bevallom én is beálltam a sorba. Azt hittem valami kis bugyuta romantikus könyv lesz, de kellemesen csalódnom kellett. A sorozat többi részét is el fogom olvasni, ha jól tudom nem kapcsolódnak össze, mind különálló történet.

Két gyászoló, megtört lelket sodor egymáshoz a sors. Mindketten mélyen megsebezve a fájdalomtól lebegve élik mindennapjaikat. Ahogy egyre közelebb kerülnek egymáshoz és egyre jobban megismerik egymást, ők is alig merik elhinni, hogy újra érezhetnek és újra élhetnek, ám a dolog nem ilyen egyszerű. Nem is gondolják, hogy valami szörnyű is összeköti őket...

Ha elkezded olvasni, papírzsepi legyen nálad, mert tuti szükséged lesz rá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése